vrijdag 3 september 2010

Typografie

In het begin van mijn ontwerpen vond ik het gebruik van typografie vrij lastig.
Tijdens mijn 2e jaar kreeg ik het wat meer onder de knie en in mijn 2 stages heb ik me meer verdiept in de mogelijkheden van typografie, hoe je een goed keuze kan maken in het font en tekst als beeld gebruiken.

Een geniaal voorbeeld van typografie gebruik is het volgende filmpje, waar een gesprek verbeeld wordt doormiddel van typografie en waarbij de emotie in het gesprek goed wordt weergegeven.

http://www.youtube.com/watch?v=ejweI0EQpX8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten