vrijdag 3 september 2010

Lijnen

Iets wat eigenlijk een stille dwangneurose van mij is, is het volgen van lijnen.
Van gebouwen, meubelen, het einde zoeken van een stoeprand, de lijnen van een vliegtuig en de 'O' zo irriterende screensavers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten