Emotie vind ik een heel mooi iets, vooral in menselijke vorm.
Een muzikant die op het podium helemaal in zijn element is, de emoties bij een begravenis, de ontlading van een topsporter, een oude eenzame man aan de bar en zo veel meer.
Dat zijn dingen die ik mooi vind en belangrijk.
In de bus kan ik bijvoorbeeld heerlijk kijken naar mensen, hoe ze er uit zien, wat ze dragen en als ze bijna in slaap vallen, vervolgens een voorstelling geven van het zogenaamde 'rubbernekken'.
Leuke kleine dingen waar ik van kan genieten en toch maar eens vast moet gaan leggen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten